Warszawa ma wiele twarzy - "Paradise"

Skoro już tak wracam do przeszłości, to może coś sprzed... roku. 19 września 2012 na Stadionie Narodowym w Warszawie zagrał Coldplay. Pojechałam na ten koncert, mimo iż trapiło mnie wtedy wiele poważnych problemów. Ot, takie zachowanie z dupy, chwilowa ucieczka, choć rozsądek podpowiadał co innego. Jak się jednak później okazało, nie zawsze trzeba słuchać rozumu. Pewne sprawy rozwiązały się same, na załatwienie innych zaś znalazłam dodatkowe siły po tym wyjeździe. A koncert - sam w sobie wspaniały: pełen świateł, balonów i migających opasek na rękę. Moja zresztą do tej pory zajmuje honorowe miejsce w pokoju [widać ją przez chwilę na poniższym klipie]. Jednym słowem gigantyczne, kosmiczne przedszkole, w którym Krzyś Martin z zespołem zagrali bardzo miłe dla ucha piosenki.

Oto więc pamiątkowy filmik z coldplayowego występu, który nakręciłam Choojpixem P300. Wrzucam tu tylko jeden, żeby nie zanudzać. Resztę możecie znaleźć na You Tube. 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty