The Age Of Understatement

Aparat, obiektyw, światło, film. Bez tego kwietniowych zdjęć "Inferna" by nie było. Ale jest jeszcze jedna rzecz, która chyba miała dość znaczący wpływ na klimat tych fotek. Przy ich robieniu towarzyszył mi w słuchaweczkach świetny album "The Age Of Understatement" grupy The Last Shadows Puppets. Płyta została nagrana już dość dawno, bo w 2008 roku i mam nadzieję, że nie będzie pierwszym i ostatnim longplayem tej formacji, utworzonej przez wokalistów Arctic Monkeys - Alexa Turnera i The Rascals - Milesa Kane oraz Jamesa Forda. Świetnie utrzymana w konwencji orkiestrowego rocka oraz rytmów rodem z filmów o Bondzie, wpadła mi w ucho tej wiosny i do tej pory nie może mi się od niego odkleić. Jeżeli ktoś tego nie słuchał, to koniecznie polecam. Na zachętę mój ulubiony utwór - zamykający ten album i jednoczenie najspokojniejszy, bo w innych chłopcy sobie nieźle pofikali.



http://www.youtube.com/watch?v=uUGKRzohZs0

Komentarze

Popularne posty