Wiosna radosna

Niedawna wizyta w teatrze dziecięcym obudziła we mnie dzieciaka. Poszperałam więc nieco w Sieci i ku mojej uciesze odkryłam, że wszystkie te przepiękne bajki muzyczne, których słuchałam w dzieciństwie z winyli, są zremasterowane i wydane jako audiobooki. I przyznać trzeba, że w całkiem przystępnej cenie, więc jeżeli macie dzieciaki, przymierzacie się do dzieciaków albo po prostu chcecie zdziecinnieć moim wzorem, to polecam zakup – satysfakcja gwarantowana. Jedną z takich bajek, którymi ustawicznie sztachałam się w wiekach szczenięcych była „Wiosna radosna” wydana przez Muzę w 1987 roku, z udziałem m. in. Ilony Kuśnierskiej, Piotra Fronczewskiego, Macieja Damięckiego czy Agnieszki Fatygi. Co prawda audiobookowa wersja „Wiosny” nie ma już tak pięknej okładki jak wersja winylowa, ale sama bajka się nie zestarzała ani trochę. Polecam gorąco. :-)


Stara winylowa okładka...




... oraz fragmenty bajki:

"Piosenka zajączków"

http://www.youtube.com/watch?v=BHa0qwSQwQo


"Piosenka motyli"

http://www.youtube.com/watch?v=nd3viHkab-A

Komentarze

Popularne posty