Bycie

Dziś kolejny ze stałych cykli, czyli twórczość mojego kolegi Waldemara. Dokładnie mówiąc obrazy z serii pt. "Bycie". Nie jestem człowiekiem, który łatwo się czymś zachwyca, ale prace Waldka od razu przypadły mi do gustu. Ale nie dlatego, że jest moim znajomym - to nigdy nie jest dla mnie kryterium oceny czegokolwiek. Może spodobały mi się przez ich jednoczesną lapidarność i głębię? Może przez malarski gest, jaki w nich można dostrzec? A może i przez bijącą od nich cichą kontemplację rzeczy? Nie wiem. Jest coś, co mnie do nich co jakiś czas przyciąga. Coś bardzo magicznego.

"karkołomny" - olej, emalia, pilśnia, 2007


"LXX" - A4, tusz, papier, 2008


"oderwanie" - 2007


"rodzeństwo-zaraza" - technika mieszna, pilśnia, 2008


"rozmowa" - olej, pilśnia

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty